ozlemoz13 Oznurtnc henüz kullanmıyorum ama bebek giysilerinde kaka vb. gibi lekelerde giysiyi ıslatıp üzerine beyaz sabun sürüp biraz da üzerine koyup makinede öyle yıkayın diyorlardı mutlaka denemeyi düşünüyorum
Bestte9989 Oznurtnc ben yaptım ama renklileriyle beyazlarını ayrı yıkıyorum soldurma olmadı makinanın deterjan gözüne koydum
Oznurtnc ozlemoz13 evet beyazlarda leke çıkardığını duymuştum bende ama renkliler de kullansam renk açar mı bilemedim
Deletedmom138 Oznurtnc çok riskli kıyafetlerinizde denemeyin bari bakalım sonuç nasıl olucak bende deniyeyim 🙈
yagmur2019 SbnmTlg duru granül sabun kullanıyorum ben Şu an en iyi verimi almak ve makineye zarar olmasın diye sıcak suda sulandırıp kullanılıyormuş dediğiniz gibi ilk yıkadığımda kalıp gibi sabun duruyordu kısa programda hele granül sabun yıkamıyor