30 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar hiç kusmadım çok rahat hamilelik geçiriyodum dün akşam gaz sancısı gibi karnımın içinde iğneler batıyodu sonra mide bulantısı başladı yemekte de balık yemiştik ve gece bayaa bi kustum şu an hala geçmedi karnımın içinde batmalar mide bulantısı yaşıyorum doktoruma mesaj attım geri dönmedi daha sizce doktora gitmeli miyim ? Bu arada balık sadece bana dokundu kimseye dokunmadı bebeğimin hareketlerinide hissediyorum ama korku gitmiyo içimden