Kızlar ben de şeker çıkmıştı diyet yapıyordum diyetten sonra gayet düzene girmişti 80 civarı çıkıyordu açlık 1 aydır kullanıyorum feramat kan ilacını şekerimi yükseltmiş hiç farkında değildim sabah kan verdim açlık 99 çıktı ben de diyorum o kadar dikkat ediyorum neden şekerim yüksek çıkıyor diye sizin de başınıza geldi mi bu olay?? Yeni öğrendim içinde şeker olduğunu