Canım yıkadım.utuledim ama henüz çantayı hazırlamadim 31+5 haftayiz. Ama ayrı bir hurca koydum gotureceklerimi karışmasın diye. Acil bir şey olur ne olur ne olmaz unutmayın diye . Bebek için 3 tane hastane çıkışı koydum biri baytaniyeli diğerleri alt ust seklinde.(5li takım) içlerine de uzun kollu ve kısa kollu çıtçıtlı body koydum.agiz bezi (4) ,bı tane penye yelek. Doğum nisana denk geldiği için hava şartlarına göre giydirirm diye dusundum. Hepsinin içine birer de çorap koydum. Muslin örtü, kundak ve bir tane de kalın battaniye. Bir tane de tulum koydum. Puset alcaz. Bez, pamuk, pişik kremi emzik ve biberon koycam.
Kendim için üçlü takim sabaklikli bı tane pijama takımı bir tane gecelik, usursem diye örgü yelek koycam bi ince bi kalın çorap. Emzirme sütyeni atlet ve külot koycam depend , göğüs ucu kremi, göğüs pedi ,ıslak mendil,kagit havlu, tesettürlü olduğum için şal koycam iki tane. Birde hastaneden çıkarken giymek için temiz kıyafet koyarım rahat edebileceğim elbise tarzı olabilir. Ha bir de terlik koycam . Aklıma gelenler bunlar insalah işine yarar 🤭 aklıma geleni yazdım daha almadık aldım var içinde o yüzden daha hazır değil cantamiz