Betul-2020 Aaa aüpeeer bi gelişme var mı
gezentianne hayır malesef yok sancılar devam 😔 gelen giden yok 🤦♀️
gezentianne şimdi de nişanım geldi bakalım prenses ne zaman gelecek ☺️
Betul-2020 rabbim hayırlı kolay doğumnasip etsin
Betul-2020 Benm de glba nişanm geldi,ne renk??
Benim hafif kahverengi gibiydi 4 kez geldi bu sabah 5 de sezeryan oldum canım