Bsra1998_ canım öncelikle Allah sağlıcakla hamile kalıp doğurmayı nasip etsin ama yüksek çıkan birkaç değerin var alanin amniotransferaz yazanda karaciğer enzimleri oda yüksek çıkmış kanında enfeksiyonda var gibi görünüyo sen bi dahiliyeye git Allah korusun karaciğerde bi sorun varsa gebelikte hayati risk olabiliyo bence hazır sonuç negatifken git bi doktora göster sonuçlarını