Kızlar merhaba, 1 hafta önce kontrole gittigimde bebegim baş aşağı dönmüştü. Son 2-3 gündür sürekli bi baskı hissediyorum aşağıda. Sanki böyle Büyük tuvalete çok sıkışıkmışımda onun baskısı gibi.aynı zamanda vajinamda da hissediyorum aynı şeyi. Acaba sancı böyle bişey mi? Böyle mi başlıyor herşey yani :) ya da baş aşağı döndüğü için mi baskı arttı? Daha 33 haftamdayım. Bundan sonraki 7 hafta böyle geçecekse hayat baya çekilmez olacak🙄tecrübeli annelerden fikir bekliyorum