Nilaydogan 13 haftalık hamileyim sürekli istifra ediyorum prilam bulantı ilacı kullandığım halde. Yemek yiyemiyorum su içsem çıkarıyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl çözüm yolu buldunuz?
Deletedmom137 Nilaydogan aa bende işe yarıyordu 17.haftadayım hala kullanıyorum bırakmaya korkuyorum🤦♀️
Nilaydogan Deletedmom137 bende uzun süre kullanıcam galiba öyle gözüküyor. Çok zor bi durum yiyememek su içsen çıkarmak 🤢