Kızlar merhaba öncelikle hepimize sağlıklı günler mutlu bebişler 🧚♂️
Bugün sağlık ocağında kontrolüm vardı. Kan sonucumda kızamıkçık çıktı. Yalnız o kadar anormal bir durum ki hem daha önce geçirmiş görünüyorum. Hemde şu an geçiriyor olarak görünüyorum. Aile hekimim kadın doğum uzmanıyla görüşmemi söyledi gittim hemen. Doktor çocuğa baktı gayet normal bir sıkıntı yok dedi kan istedi ankaraya gidecek şimdi kesin sonuç için. Daha önce başına gelen var mı? Etrafında yaşayan ya da herhangi bir sorun oldu mu? Doktorum korkmam gereken bir durum olmadığını söyledi ama insanın içi rahat etmiyor işte. Yardımcı olursanız sevinirim ⭐