Merhaba kızlar geçen sene mart ayında doğum yaptım fakat akciğerlerde sıvı birikmesi yüzünden bebeğimi kaybettim😣 Adetimin üzerinden 1 hafta geçmesine rağmen değerim çok düşük 180 çıktı ve kese görünmedi ayın 17 sinde tekrar gidecem dış gebelik mi değil mi diye daha hamile olduğum net değil yani. Hastanedeyken önceki ölen bebeğimin perinatoloji doktorunu gördüm hocam hamilelik gibi bir durumum olabilir bundada aynı sorun olur mu diye sordum. Evet olabilir ihtimal var dedi. Dünyam başıma yıkıldı çok zor günler geçirdim bebeğim ölünce. Allahım tekrar evlat acısını kaldırabilir miyim diye çok korkuyorum. Bebeğim öldüğünde hastaneden doğum yapmış bebeğiyle çıkanları gördüğümde asla kıskançlık değil ama içim parçalanıyordu allahım neden bende bebeğimi alıp çıkamadım diye üzülüyordum. Sanki bunda da bebeğimi alıp çıkamayacam gibi korkuyorum sanki bir hayal imkansızlık gibi. Her an birşey olacak gibi. Bu hislerime ne yapacam bilmiyom. Ne olur dua edin benim ve bebeğim için🤲🏻