Akduygu valla kuzum benim oğlum 3.450 doğdu hâlâ aynı bezi kullanıyorum senin bebeğin 4 kilo bile doğsa hemen hemen 1 ay kullanıyorsun aynı numarayı o yüzden dedim canım 1 numara bez 2 kilo ile 5 kilo arası bebekler için yani 2 numara bezin 1 numara bezden farkı yok pek fazla