Bsratasan42 Freshpress canım benim gebeligim riskli o yüzden kendi yerime gitmiştim 550 tl vermiştim doğumu koruda yaptırıyor zaten hastane sahibi kendisi doğum ücreti ben konuştugumda normal 9 bin sezeryan 10bin küsürdü
Osgem2019 Freshpress ben daha yapmadım normal doğum yanlısı ama 36. Haftadayım haftada bir gidicem artık 34. Haftadan itibaren nst ye falan bağlıyor şimdilik normal olur dedi 38 de çatı muayenesi yapıcak
Bsratasan42 Freshpress kendisi fiyat vermiyor zaten canım hastaneyle konuşun diyor ben 1 ay önce gitmiştim
Mrvbkl Gul_meftun 21. haftadan itibaren Aydan hocamla devam ettik, her açıdan çok memnun kaldım. Ocak ayında da normal doğum yaptım.
Mrvbkl Aslankuran İnanın hiç bilmiyorum. Çok sıkıntılı bir süreçti benim için, eşim hiç bahsetmedi ücretten.
biyologelif Bende aydan biriye gidiyorum muayene ücreti eski hastası olduğum için 450 alıyır bu ara. Gecen sene erken doğumla sezeryan oldum indirimle 8 milyara yapıldı. Bu sene doğum ücretini hiç konuşmadık ama en az bir 10 -12 bekliyoruz