Eliffsvl İlk bebiş oldugu icin merak ediyorum Her şeyden once hayirlisi sagliklisi olsun 😍🙈 tecrubelerinize dayanarak tahmin edermisiniz ❤ [url=https://hizliresim.com/vyzbRD][img]https://i.hizliresim.com/vyzbRD.jpg[/img][/url]
Minik-efe Eliffsvl erkek canim bende 29 haftalik hamileyim ilk cinsiyetini ogrenmeye gittigimizde bizimkide boyle aleni bi sekilde gostermisti yigit olacaklar demekki hemen cikariyolar piyasaya :) :)
Eliffsvl Minik-efe ya aslında burada daha 10+4 tü bebiş 😍 doktorumuz 13 haftalikken bakalim dedi şu an 11 haftaligiz bakalım ne diyecek doktorumuz ❤ Insallah saglikla kucagimiza aliriz bebişlerimizi 😍
Minik-efe Eliffsvl aminnn canimm insallah benimde ilk gebeligim ama aleni bi sekilde ortada saglikli olsunlarda cinsiyetin bi onemi yok bence
Eliffsvl Minik-efe aynen canım bizim için de öyle hayırli bir evlat olsunlarda cinsiyet hic onemli degil her ikiside canımız 😍❤
Eliffsvl Minikkuzucuklarimm ben pek anlamıyorum o yüzden sordum ama kuzenimin bebeginin pozisyonuna benzettigim icin soyleyeyim kıza benzettim ama bilmiyorum canım
Eliffsvl YagizAsyaMom valla bilmiyorum canım oladabilir 10 haftalik bu goruntude bebiş 😍 ikiside canımız farketmez kız erkek .saglikla gelsinlerde hepimizin bebişleri inşallah❤🙈