Ya arkadaşlar 20+2 yim ama karnım dümdüz hani küçücük bir göbek bile yok hiç büyümemesi normal mi ilk gebeliğim ? Zayıfım uzun boyluyum ama en azından küçücük bile olsa çıkmaz mı resmen dümdüz karnım ? Ne zaman çıkar ve birden bire mi çıkıyor iki üç gün içinde mi büyüyor karın yoksa bir gecede mi ?