Kizlar 29.2 haftalik.hamileyim detaylida %90 erkek dedi doktor şükür bi problemde gormedi devlete muayeneye gttim cinsiyetini sordum bide makinesi cok eski 4 5 saniye bakip kiz bu diye kaldırdı beni hemen malum 6 7 hasta birden iceri alınca hic bir bilgi vs vermedi yanilma payi.varmidir sizce kafam cok karişik ilcede yasiyorum doktor bir tane eşim şoför uzul.yol hemde baska yere gidemiyorum mecbur buna gidiyorum Allah sonumu hayir getirsin 🤗