KiZlar yeni hamile oldugumu öğrendim dünden beri ateşim çıktığı için doktora gitdim .baktı yeni hamilek var dedi. Bı kaç tane ilaç ve vaginal ilaç yazdı bunları YAP dedi.gelisimi durmasin diye. ateşim 37-38 gibilerde. Ateş düşürücü şurup içiyorum hamileler için uygun.kan ve idrar tahlili verdim cevap yarına çıkacak. Bu ates bebeğime bişey yapmaz dimi çok korkuyorum:(((