Ecrinbzkrt Merhaba! Arkadaslar 2020 de bu hastanede dogum yapan varmı ve ücretleri nedir biliyor musunuz bu yılki ücretler
edaaydinm Ecrinbzkrt doktoruna bağlı ama benim doktorumda normal doğum 2250 sezeryan 2500 tl epidural artı 400 tl
Ecrinbzkrt edaaydinm evet o yuzden kafam karıstı bazıları farklı fıyat yazınca bı sorayım dedım tesekkur ederım☺️
edaaydinm Ecrinbzkrt evet Fatma Güray kendi belirliyor dediler fiyatını farklı olabiliyo bende bugün görüşüp öğrendim
Ecrinbzkrt edaaydinm allah allah bende yarın ultrasonum car sorup öğrenıcem bakalım bana ne kadar dıcekler
Tenzile1234 Ecrinbzkrt aaa 2400 diyen arkadaş vardı galiba burda o kadar olmuşmu ya canım fiyat sabitmi bizm dokdorun fiyatı mi bu
Ecrinbzkrt Tenzile1234 tcmı alıp doktorum kım orda cıktı sonra bı fıyatı verdı bence her doktorun kendı ait fıyatı var sanırım
Tenzile1234 Ecrinbzkrt hayırlısi olsun canim sağ salim kurtulalim insaAllah dokdoru sordunmu embiye hanimmi giricek
Ecrinbzkrt Tenzile1234 sordum cnm herhangı bır sıkıntısı olmadıgı surece hastalık ölum vs doktorlarımız gırıyo dedı sabah aksam gece veya pazar fark etmeksızın buna özen göstermeye dıkkat edıyoruz dedi danıstıgım kişi
edaaydinm Ecrinbzkrt ücretsiz oda süsleme fotoğraf çekimi oluyor dediler mi size de ben mi yanlış anladım acaba