Arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı ben 38 haftalık hamileyim bugün kontörüm vardı gittim bade'ye baktılar bebeğin eşi bebeğin başından önce gelir normal doğum yaparsan eğer bu da tehlikeli doktor sezeryan olabilirsin dedi bu durumu yaşayan var mı ya da düzelir mi birkaç gün önüne acill