deletedmom220 37+6 haftalığım sırtım dünden beri adet olacakmışım gibi inanılmaz ağrıyo ama ne sancı nede başka bi belirti hiç bişi yok dinlenince geçmiyo sizce doğum belirtisi mi doktora gitmeli miyim ?