Kızlar merhaba hepinize hayırlı günlet
dün ümraniye eğitim araştırma hastanesinde randevum vardı normalde çamlıca medipole gidiyorum ama devletten uzak kalmak istemedim ikisini bir arada götürmek istedim her neyse dün gittim muayene oldun 20-22.hafta arasında detaylı ultrason çektirceksin dediler bende doktordan rica ettim perinatolojiden randevu alabilmem için sistemi açar mısınız diye 2li ve 3lü tarama testini ben yaptırmadım yptırmak istemedim yaptırmadığım için buna randevu açamıyoruz dediler bu durumu yaşayan var mı sonuç olarak bu testlerin zorunluluğu yok isteğe bağlı yaptırmafım diye devlet çektirtmiyor detaylıyı saçma bir sistem değilmi bana ya zeynep kamile git dediler orda yptırcakları da kesin olmazmış ya da özelde çektirceksin dediler