Hanimlaarr biz 35+2 yiz. Karnimiz o kadar cok agriyor ki artik onüme dogru o kadar agirlastiki bazen hareket bile edemiyorum. kalktigim zmn yuruyemiyrum. Oturamiyrum yatamiyorum. Ya bu normal mi acaba. Dogum pozisyonunu aldi bebisim kasiklarima oturdu resmen nasil kasiklarima vuruyor agrisi. Ya boyle olaniniz varmi acaba ne yaptiniz ne iyi geldi. 🙁