Essem Kizlar ben birsey sormak istiyorum omega kullanımı çok mu gerekli . Eczanelerde fiyatı cok pahali internet satışı da aklımı kurcalıyor. Sahte urun mü diye. Çünkü fiyat farkı çok fazla
Essem Deletedmom137 ben de memnunum kuzum da. Yani eczanelerde cok pahalı. Internetten de almaya guvenemiyorum
Deletedmom137 Essem aynen canım pahalılar gerçekten içinde üç aylık falan olsa alırken içim yanıyor ama mecbur😂
Essem Deletedmom137 evet canim üreten firmayla da konustum diyo bizim ınternet satışımız yok sadece eczanelerde bulabilirsiniz😁
Essem Deletedmom137 evet o yuzden zaten internetten alacakken vazgectim diyorum belki hic kullanmam onun yerine balık tuketsem olur mu diye doktoruma sorcam kontrolume de cok var
Essem icenes canim benim de ilacım omega royal internette evet ben de baktım ama içeriğindeki ürünlerin kullanım gramajı aynı degil diye tereddüt ettim üretici firmayı aradım bizim internet satışımız yok dedi sadece eczanelerde bulabilirsiniz dedi