Kızlar 7+5 hamileyim. Hamile olmadan önce böyle bir sıkıntı hiç yaşamadım. Su tüketimim de gayet iyi olmasına rağmen kabızlık sorunu yaşıyorum. Çok çok afedersiniz lavaboya gectiğimde ıkınmaktan da korkuyorum🙈 aynı sorunu yaşayan ve geçmiş olan tecrübeli hamişler var mi☺️?