Sirinb Ya kizlar 20 haftalik olduk ama hic böyle hareket falan hissetmiom göbegim büyüdü biraz ama sanki hersey normal gibi hic bise hissetmiyorum sizce bu normal bir durum mu? Insan ister istemez endiseleniyor :((
Bebek1 Sirinb İlk hamileliğiniz mi bence telaş yapmayın karın içinizin inceliğiyle kalınlığıyla ilgili olabilir bu Durum
Mrv1234 Sirinb canim biraz kiloluysan ondan kaynaklida olabilir yada bebeginin sirti disa donuktur ve 22 23 haftaya kadar hissetmemen gayet normal
Hazalderos Bende 20+3teyim geçen hafta hissettim. Telaş yapmayın 24. Haftaya kadar hissetmeyenler var.