Yarin 33+0 oluyoruz. 😊 bebegin kiyafetlerini yikayip utuledim. Odasina boya yapilacak yarin sonra yerlestiricem. Cantasini hazirladim gibi ama icine koyulcaklar var tabiki. Çatı agrim inanilmaz fazla. Yururkende asagiya baski yapip sanki cisim gelmiste sikismis gibi oluyorum. Fazla yol yuruyemiyorum. Cumartesi kontrol var. Nts isticem doktordan cok toplanio karnimda canimi acitiyor. Cok sukur bugunlere. Sende ne var ne yok cnm