Kızlar herkes merhaba burda aylardır normal doğum hikayelerini heyecanla okudum kendimi bekledim ama bebeğimin büyük çatının dar olduğunu normal doğum da riskler taşıdığını öğrendim ve çok üzülerek ve çok zor kabullenerek ameliyata karar verdik . İlk önce hep ağladım bebeğimi ben ordan cıkaracaktm. Kendi sancım hiç gelmedi ne bir nişan ne bir akıntı olmadan onu ordan ben alacaktım , hiç bir belirti doğum hissi nedir bilmeden ameliyata girecektim . Sonunda zorda olsa kabullendim ve ameliyat günü geldi . O gün hiç heyecan yapmadan belden iğnemi oldum sohpet ederek müzik eşliğinde ameliyat olduk derken kordon çok uzun cıktı :( ve bir kısmı bebeğimin boynuna dolanmış :( doktor iyi ki beklemedik deyip zorla kordonu kesti ama yavrum hemen kucağıma alamadan onu küvese koymak zorunda kaldık 😔😔😔 ben ameliyattan çıkmıştım ama mutsuzca odada bebekten gelen haberi bekledik . O an ameliyat mi normal doğum mu diye düşünmemin ağlamamın ne kadar boş olduğunu anladm . Önemli olan sağlıkla kucağıma almakmış meğer dedim :( neyseki bebeğim 1 saat sonra yanıma verildi ve o an ağladım . Bu an başka bi andı . Sonra onu kokladım dünyada tarifi olmayan bir koku . Şimdi kalbin de üfürük kalmış bebeğim hep hırıltılı :( bu şekilde bebeği olan varsa lütfen bana yazsın . Umarım iyileşir dua ederseniz çok sevinirim . Allah hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin burası bana çok şey öğretti . Bu da benim hikayem di . Kendinize çok iyi bakın hepinizi seviyorum 😘