Dilarayldz Yarın allahın izni ile 14 şubat sevgililer gününe den geldi kızım 8.30 yatışım yapılacak ilk hamileliğim heycan korku karışık duygular içindeyim tecrübeli anneler neler yapmam lazım illa olmazsa olmaz şeyler var mı yanıma almam gereken çantama koymam gereken önerilerinizi bekliyorum
bsra18- Dilarayldz benim ilk kızım 14 şubattı allah nasip ederse salı günü ikinci kızımı doğurucam 🙏🏻 Allah hepinize hepimize kolaylık versin 💕
Haticemre21 Dilarayldz bende az once geldm doktordan bebegim donmedi malesef sezeryan olcm 2 marta gun vermisti doktor kasılmalar cok olunca 29 subata gün verdi. Bende degisik duygular icindeym eve geldk ağla ağla bi hâl oldm nasl olcak nlcak dedm yani yapmasamiydik nasl alıscam edicem
Annesed Dilarayldz rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin yardımcınız olsun bende 2 sene önce oldum 1 gun önceki heyecanı hatirladim 🙏
Mihram Bende yarın saat 10 da sezeryan oluyorum heyecan stres bakalım hayırlısı ile alırız kucağımıza
Ozgekaratas20 Benim de yarın sabah 9.30 da sezeryanım, birbimizi tanımasak ta aynı anda aynı şeyleri yaşayacağız sanırımm Rabbim hepimize yardımcı olsun, hayırlı doğum versin inşallah 🙏
Melek93_92 Allah hepinizin yardimciniz olsun inwallah sag saglim kucaginiza alirsiniz bebislerinizi eslariniz icinde cok buyuk bir hediye olacakmis yaaa gerisi bizim basimiza
nyeyn123 Hayırlısı olsun insallah hepinize allah hayirlisiyla kucağınıza almayı nasip etsin bebişleride sizleri kurtarsın Sonra sıra bizlere gelsin allahin izniyle 🙏🙏🙏🙏egerki fırsatınız olursa doğumlardan sonra yine yazarmisiniz nasil olduğunuzu nasil geçtiğini özellikle spinal sezeryan i