Merhaba arkadaşlar ben 6+3 günlük hamileyim kaç gün önce çok kötü mide bulantısı wardı ve çıkarıyırdm şimdide ekşime oluyo ve ben onu çıkarmadan rahatlayamıyorm sizler neler kullandınız ekşime için süt içtim ama ağzımın tadı daha çok bozuldu neler yapabilirim yardımcı olur musunuz sizin ekşimeler kusmaya kadar gidiyor mu