Icelljava Dibeee doktor sürekli uzatıyor kalbinide dinleyelim deye, ben hala bilmiyirum kac haftalığım, keseye yerleşdimi yerleşmedimi 😕
Dibeee Icelljava tamam işte gitmen lazım bebek kesedemi varmı yokmu kalbinin atısı nasıl falan bence git
Icelljava Dibeee ben gitmek istiyorum, doktorum diyor ki gelme birazda geçsin kalbini dinleyrlim, merakdan çatladımmm
Dibeee Icelljava tamam doktorun öyle diyorsa kac aylık olduguunu söylemiyormu yani ocak sonunda adet tarihinde suan kalp atısını duyar bence genelde doktorlar il zamanlar gel der bu niye gelme diyo anlamadım🤔🤔