Arkadaşlar merhaba dün özele gittim cocuk için başı yukarıda dedı eğer 4 hafta içinde dönmezse sezeryan dedi bugun de devlete gittim doktor ne dıyecek diye bana bu iki haftayı atlatırsan sonra her an hersey olabilir normal veya sezeryan duruma göre değişebilir her an hazırlıklı olmalısın dedi ayrıca şu an 35 haftalık hamileyim ve devlet hastanesinde çocugun başı aşağıda dedi ama özel başı yukarıda diyo. Sürekli bu çocuk dönüyor mu yoksa özelde sezeryan olayım diye mi öyle diyo anlamadım gitti