Kızlar bu sabah wcye gittiğimde peçeteye hafif kahverengi bişey geldi ama silince böyle çok değil, şimdi de normal günlük ped koydum arada bakıyorum kahverengimsi böyle az daha gelmiş ama jöle yada kıvamlı değil, azcıkta kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama belimde vs ağrı yok adet ağrısı gibi olan ağrımda dayanılmayacak gibi değil acaba doğum mu yaklaştı sancım duramayacak gibi olursa doktora gideceğim dünde kontrolüm vardı ama doktor iyi dedi sancımda 30larda çıkmıştı şu sancı hesaplamaya olayını bana anlatın kurban olayım😬🙈 bilmem kaç dkda bir dedikleri şey nası bişey😬 39+3üm bu arada