Gencan Merhaba bayanlar,Esenyurt reyap hastanesinde doğum yapan var mı acaba. Ebeleri çalışanları hakkında bilgi sahibi olan var mıdır?
EmelGl Gencan yakın arkadaşım geçen Ağustosta orda doğum yaptı ve çok memnun kaldı onun önerisiyle bende Reyapa gitmeye başladım 🤗 ve şimdiye kadar bi şikayetim olmadı umarım böyle güzel devam eder🙏
SemihenayArslan Nisan 24 ünde doğumum olacak inşallah ☺ Suana kadar doktorundan personeline kadar hepsı cok ilgiliydi,ben cok memnunum. Hastaneyi de beğeniyorum. umarım Doğum zamanından sonrada aynı memnunıyetle ayrılırım ☺
Gencan SemihenayArslan temiz bi hastaneye benziyo fiyatları da civar hastanelere göre normal geldi bana sizin doktorunuz kim
klebsiella Peki bu hastanede mesut bey mi mehmet bey mi iyi doktorlar? Bende doktorumu degistirmek istiyorum bilen varsa yazabilir mi.
Gencan klebsiella başhekim eşimin arkadaşına mehmet beyi önermiş ama randevu bulmak zor olur demis sonra meryem gencer i tavsiye etmiş bende meryem gencer e gidiyorum ama tam olarak güven alamadım
klebsiella Gencan malesef bende kendi doktorum icin oyle. Mehmet beye gitmeyi istiyorum aslinda. Arkadasim reyapta dilere gidiyor ondan memnun mesela ama meryemden memnun olmayan cok canim okuduguma gore