ebrucan vallah devlet hastanesi hariç her doktora git bence.. devlet hastanesinde sürekli can sıkıcı şeyler duydum. Cihanpoll’de mem Arjen yıldırım var ona gittim oda çok iyi bir doktor ama ne yazık ki Mardin’den uzak her zaman gidemeyebiliyor insan.. o yüzden park hastanesi mecburi istikamet ☺ Ama Mehmet hocadan gerçekten memnunun çok ilgileniyor.