Sinemalan ben öyle düşünüyordum yalnız sonra bir doktordan şöyle bir şey duydum, bazı çocuklarda tekrar deri yenilenebiliyor ve tekrar kapanabiliyormuş o nedenle 6 ay sonrasında öneriyorum dedi. Ama hala net bir karar veremedim, doğduğu zaman olması bebek içinde kolaylık gibi geliyor 🤷♀️