Sarpim Kontrole geldim, sancim vardi zaten, nst de yine cikti karnimda cok sertlesti. Suan yatisim yapildi 15.00 gibi sezeryana giricem. 37+3 um 18 subata gun almistim ama acele edliyor kizim Dua edin
imrangulll Kuzenim 36'da doğum yaptı 37+3 erken değil aslında önemli olan sağlıkla kavuşmanız.. Allah yardımcınız olsun