Kızlar bende 11 haftalık gebeyim. Normal de benim demir eksikliğim cok olur. Düzenli adet gördüğümüz icin malum. Şimdi de bebek dolayısı ile . Size tavsiyem kendim denedim cok faydasını gördüm . Tabi marketler de satılanlar değil. Balıkesir de bi tanıdığımız saf tahin yapıyor. Hergun 1 tatlı kaşığı yemeye çalışıyorum inanın demiri cok yükseltiyor. Doktorunuza danışıp kullanın ama doğalını bulmak lazım. Herkese sağlık li günler 💓💓💓😊