Kızlar merhaba 4+1 im geçmeyen kasık ağrım var normal mi? Özele gidiceğim için sürekli gitmek istemiyorum haftaya gidiceğim 5+3 olduğunda kese gözükür inşallah diye.. Bu kasım ağrım hiç geçmiyor fakat birazda beni korkutmaya başladı bu şekilde yaşayan var mı şuan? Birazda ben erken öğrendim 2 gün önce 27iydi bugün kan verdim tekrar bekliyorum 🤦🏽♀️