Bebeğim 10 aylık şuan 5 aylık da hamileyim 💙 tecrübemden bahsedeyim..
Doğumdan sonra ilk 2 ay sleepy kullandk ama sızdırıyordu hep sonra bir arkadaş tavsiyesiyle şokun ürünü olan bebelanda geçtik gayet memnun kaldık pişik sızdırma vs olmuyordu fakat bebeğim şimdi gece cok mama içtiği için bezde yer kalmıyor ve sızıyor oyüzden geceler için sadece prima takiyorum ama yine sızıyor sabaha şimdi molfix deniycem..bence asla bez stoklamayın bebeğinizin durumuna göre demeye demeye gidin