Merhaba , burada bir sürü hikaye okudum bir sürü fikir edindim herkesin doğum hikayesi farklı olsa da insana yaşanmış tecrübeleri okumak iyi geliyor . Ben de bu nedenle hikayemi paylaşıyorum sizinle:) . Nişanım geldikten 1 hafta sonra gece suyum geldi 40+0 haftadaydım. Hastaneye gittik 1 cm açılma var sancı yok yatış yapalım dediler. 6 saat beklendi kendi sancılarım düzene girmiyordu suni sancı vermeye başladılar . Suni sancı sonrası çok sık ve şiddetli giren sancılar başladı. 5-6 saat beklendi açılma 4-5 cm buldu. Bu sırada ben sezeryana alın diye yalvarıyorum ama doktor kararlı dönmeyeceğiz bir şey kalmadı diyor. Açılmanın artması için Doktor suyumu patlattı sonrası çok daha şiddetli sancılar .. ama açılma da bir o kadar hızlandı . 14 saat sonunda doğumhaneye 10 cm açıklıkla alındım 1 saatte orda sürdü . Ben saatlerce sancı çektiğimden çok yorulduğum için ıkınmakta çok zorlandım bu nedenle uzun sürdü. Ama sonunda doktorunda karnımdan biraz itmesi ile bebeğim doğdu. O an her şey geçti gitti . Sadece kocaman bir duygu kaldı , teşekkür . Allah a , doktora , ebelere , bebeğime, eşime , anneme .. hala bakıp bakıp ben mi doğurdum diyorum 😊 çok güzel , mucize gibi . Allah herkese nasip etsin . Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum. Hoşçakal happy mom 😌