Dün kontrolüm vardı 14 hafta 4 günlüğüz ve doktorum plesentanın çok aşağıda olduğunu 7 gün boyunca hiç kalkmam gerektiğini evden çıkmamam gerektiğini söyledi aşağıda olması ne anlama geliyor anlıyamadım yatmak çok sıkıcı evimi bok götürüyor alışverişe gitmem gerek sokak kedilerinin maması kalmadı 24 saat uzanmak bana göre değil napa bilirim bu arada 1 hafta sürekli dışardaydım ve baya yürüdüm işlerimden dolayı ondan oldu sanırım