Hulyafuat neden yaptrmak istemiyorsun anlamiyorum hicbir sorun yok sekerin varsa ona gore beslenmeye baslayacaksin. Doktorum benden sadece aclik tokluk istedi gecen hafta onlari yaptrdim degerler iyi seker yuklemesini gerek gormedi. Eger yaptr dese onuda yaptrcaktim en azndan sekerim varsa bilinclenir ona gore bebegm icin beslenme seklimi degistirirm bu kadar abartmayin hic birsey olmuyor ben ilk hamileleigmdede yaptrdim hicbir sorun olmadi . kafam rahat oluyor en azindan. Sizinde oyle olmasi gerekli diye dusunuyorum etrafi dinlemeyede gerek yok zaten doktorun seni yonlendiriyor bence biraz guvenin doktorlariniza.....