Merhaba hanımlar 22+6 haftalık hamileyim normalde 23-24ten sonra hareketleri hissedilmeye başlııyırmuşsun ben 2 haftadır hissediyordum az da olsa belliydi ancak son zamanlarda çok az hareket ediyor ve korkmaya başladım kötü biriey olmamıştır dimi doktoruma ulaşamadım henüz 😓😓😓