fatmanurercatim Kızlar ilk defa böyle adet oldum çatlatma iğnesi yüzünden mi acaba kahverengi çamur gibi ve parça parça da geliyor
Askgebesi fatmanurercatim üstte kaldım diye yazıyorum. Benimde bi bilgim yok aslında doktorunuzu arayıp bi bilgi alsanız belki iyi olur. Allah hakkınızda hayırlısını versin
Szeys fatmanurercatim Benim kistlerim olduğunda çamur gibi başlar sonra kanamaya döner sonra da tekrar çamur gibi olurdu🤷🏻♀️ pco var bende. İğneyle bi alakası olacağını sanmam biçok kez ben de kullandım çünkü öyle bişey yaşamadım hiç
Msltms fatmanurercatim canım bende aşılama olmuştum bende de öyle oldu korkulacak bir şey yok ağır şeyler kaldırma dinlenmeye bak
fatmanurercatim Szeys ama iğneden önce hiç böyle birşeyle karşılaşmadım ilk defa iğneyi oldum ve sonucu da böyle oldu