Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum 1,5 aydır. 3 gündür sağ kalçam ağrıyor derken ayna da bir baktım kocaman kırmızımsı ucu olmayan sivilce (çıban). Daha yeni oluşuyor sanırım. Oturup yatarken bile ağrım var. Bebeğe bir zararı olur mu die tasalanmaya başladım. Dokturumu da aradım fakat yerinde yok not bıraktım. Sıcak kompleks yapıyorum. Bu şekilde başına gelmiş olan var mı ?