Piraye yaa aynıyız😊 bende hergün evde parmaktan şekere bakıp not ediyorum açlık tokluk falan bendede şuan yüksek çıkmadı hiç aynen doktorum sıkıntı yok dedi aslında sadece içimiz rahat olsun diye takip edelim bi hafta bakalım dedi inşallah bişeyde olmaz sağlıklı olsunlarda başka bişey istemeyiz🥰