Hacerbulut32 yani ben 31.haftama gelince doktorumla bu konuyu görüşücem muhtemelen o bana rapor yazıcak izne ayrılmam ile ilgili, bende bunu işyerine vericem 32.haftam geldiğinde iznime çıkıcam. Şuan 27+4 olduk sen kaç haftalıksın canım? Senden öndeysem eğer doktorumla ve işyerimle görüşüp sana olacakları daha net anlatayım :) çünkü benimde ilk gebeliğim çevreden duyduklarımla bu kadar biliyorum.