Dün randevum vardı,33 hafta kilosu 2,500 1 hafta önden gidiyoruz hep.Ama bir kadin karnın küçük,kilosunu fazla demişler dedi,bunun karnın küçük olmasiyla bi alakası varmı ki?bebek baş aşağı dönmüş,ama boynuna 1 defa kordon dolanmış,korkulacak bişey yokmuş çoğu hamilede olurmuş dedi doktorum,ama galiba bebeğin kanala inmesine engelmiş bu durum,çünki mart sonunda gel,muayine edicem bebek kanala düşmemişse sezeryan dedi,😕bana hiç altdan muayene etmedi doktorum,ilk defa olucak,çok acırmı?🥺başın böyle bişey gelen oldumu kordon dolanık vaziyyetde normal doğum yapan?