Merhaba. Hamileliğinde pupp olan varmı. 1 haftadır şiddetli kaşıntım var. Kollarımda ve bacaklarımda döküntü oldu küçük sivilce gibi. Doktor pupp dedi ve tek çözümü doğum:( 33. Haftamdayım nasıl dayancam bilmiyorum. Yasayan kaşıntıyı hafifletebilen var mı