Bugün gittim ben detaylı ultrasona ikizlerim için 😊 doç dr sinan tan a gittim 2 saat baktı çok ilgili çok iyiydi bebeklerden biri yüzünü göstermedi diye haftaya ücretsiz bir muayene daha verdi fotoğraflarını cd sini raporlarını verdi 660 tl ödedim ikiz olduğu için tek 390 tlymiş. Öneririm çok memnun kaldım