Fatma9438 canım hastanedesin galiba .hemşire, doktor yok mu bi sorsan.inan hiç bir fikrim yok konu hakkında.yorum çok olursa bilen birileri görür belki diye yazıyorum. Bize haber ver lütfen.His kaybım yok demişsin.yani hissediyorsun çok şükür(umarım doğeu anladım).sadece yüruyememek konusunda fikir sormuşsun.Düzelir sabaha kadar inşaallah.sen stres yapma.O da Etkiler seni.